Källarpatient!!

Jag hade en tid på vårdcentralen idag 15.45 för att kolla öronen, (öroninflamation) (hah dom som dom misstänker har svininfluensan får gå ner i källaren. Ehm.. vad nu det ska vara bra för, jag fick sätta på mig ett blått jävla skydd på munnen haha hur fult det än var.Det luktade plast och sjukhus och jag ville bara spy.fyfan det finns nog ingen värre lukt än sjukhus det luktar... ja.. äckligt!!)
och det visade sig att jag har SVININFLUENSAN.. har förmodligen haft sen jag fick feber, vilket är typ i snart två veckor sen.
Jag fattar inte varför. jag var ju så jäkla försiktigt, jag hade ju handsprit och allt möjligt. Men jag är ju så gott som frisk nu. Men jag måste ladda mig med C-vitaminer.
hahah det är mängdermed medicin jag äter just nu.
Burana, Alvedon, Bisolvon, Otrivin, (Antibiotika får jag förmodligen imorgon) Och allt som innehåller massa vitaminer, (Apelsin, Brustabletter osv)
Så ingen skola imorgon inte..
Jag hade ju tänkt fara på onsdagen, men det blev inte av och torsdagen skulle jag ju defenitivt fara men på morgonen hade jag ju så jävla ont i högra örat.
Så jag for inte och inte fredagen heller så jag måste fara på imorgon och hämta lite böcker. 
Jaja, nu ska jag hitta på något, jag har inte gjort något på flera dagar så gissa om jag har mycket energi. 
Jag känner hur energin flödar liksom, men jag har inget att spendera den på.
Aahh!!!!
 
Nu ska jag typ.. hitta på något.
 
 
 


stackars lilla gumman;* varför sa du inget när jag ringde? :] krya på dig :D vad bra att det fixade sig med korten <3<3<3

2009-11-05 // 17:54:30
» Jenny

De lät som värsta fängelsehålan!

men hoppas du blir frisk som en nötkärna snart! <3

2009-11-05 // 19:59:04
» Jenny

De lät som värsta fängelsehålan!

men hoppas du blir frisk som en nötkärna snart! <3

2009-11-05 // 19:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback