Blogg Blottare!

hajjoj det var ett bra tag sedan, men helt ärligt. bloggen är inte något jag prioriterar i första hand. Så jag har inte haft tid..
Idag har jag varit med jenny och mathilda eller det är typ det jag har gjort den senaste tiden. varit med mathilda&jenny . haha det är inte lätt att skriva med en halv kattt på tangentbordet, men jag har inte hjärta att putta ner henne så.. ;)
 
Igår så va jag med jenny och mathilda vi decided to see a movie men vi han bara sätta på och sendan slå av, så jag tog alots of pitcures.
så luta dig bakåt och njut av galet söta bilder!!
Hm.. pose!!
Vad är nu detta?..
Tror du att det går äta?.. vi provar!
MUMS!! vars hittar man en sån här slickepott?!


haha det finns en stor jävla BB(bloggblottare) i skellefteee, klura ut den du!!

Nämen jag hade egentligen inge mer att skriva. 
Imorgon.. fredag, ska vi ta fram heela julen. men mysigt med inge snö.. Ehm.. nee!! På julen snö på sommarn sol! that its liksom!! 


Do you feel the pepp?

nämen ska sovaaa niu,
sovgött gott folk!


» jenny

De blev en massa skratt ikväll hörredu! ;)

Så jäkla gulli skrållan ärrrr:D

2009-11-26 // 22:42:36
» jenny

SV; Haha, jadu. De kommer alltid vara kul ;)

2009-11-26 // 22:47:52

haha cute pics :D



hehe jo pia är som hon är.... ;D

2009-11-26 // 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback