ben feldman

Mathilda,, haha jag började gå igår jag hade kommit till gångbanan då skickade jag ett sms till Mathilda: Vilken väg går du? :) jag fick ett svar tillbaka: jag får skjuts är hos dig typ nu :) haha jag: Mathilda din bajsunge, jag hade ju tänkt möta dig. Men jag vänder nu då.
När jag stiger innanför dörren kommer Mathilda ut ur mitt rum med värsta smilet på läpparna.hahah
Men vi hade iallafall kul igår, vi gick till tempo(inte något ovanligt) sen bakade vi kladdmuffins, sen såg vi film, Haha alltid när vi ser film lyckas vi hitta någon gölli kille som vi sitter och beklagar oss på HELA filmen, denna gång var det den här grabben : 

ben feldman

Vi såg iallafall The perfect man , vi smed lite planer.. haha om man nu vill säga så. 
Aja, idag är det farsdag.. så alla farar får väll ett stort grattis då! 
Papi var ju SÅÅ social och for på jobbet!, hah men det blir tårta sen iallafall. 
hah var ju på stan igår hittade några julklappar, åt moa & jenny men frågan är vad jag mer ska köpa.

Aja, det får jag klura ut lite senare.. 

btw, JAG VILL HA PENGAR!! jag har totally slut pengar,, eller heh jag är skylldig mamma och pappa typ 500kr sen typ i sommras. haha 
jaj, men ju ska jag hitta på något 
Ciao♥
 



» jenny

Han är grymt snygg! :-)

2009-11-08 // 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback