AMIGURUMI

Håller på att virka Amigurumi ( småa figurer ) kan inte säga att dom blir så fina men söta är dom iallafall.

Men jag har fått skavsår på både tummen och pekfinger, det är knäppt men så ligger det till.
Igår så var jag med mathilda typ helaa dagen, vi såg ensam hemma. haha jag gillar den pajken skarpt han är så jäkla söt. måste nog ladda ner ensam hemma filmerna, jag har sett alla men jag har inte sett början på någon av dom.
just nu sitter jag i sängen och väntar.. på bättre tider kanske.
haha vad har ni gjort idag då?

Jag har funderat ganska mycket på gymnasium och så.. och det lutar mot media.. kanske bygg med inriktiktning mot inredining, jag får se vad som händer.

pusss♥




» jenny

SV; Haha, de va en inbillning :P

Klart katten börja flänna, du gjorde ju också de!

2009-11-30 // 15:53:21
» jenny

SV; Jaa, VG :D Helt otroligt ;P



Nope, jag såg inte vad du fick;D

2009-11-30 // 19:12:41

Fan vad söta! Grymt bra ! :D

2009-11-30 // 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback