Ajjabajjanegermaja!!

Känns onödigt att skriva någonting, för jag har ingeting att skriva om :P
Men jag tänkte skriva några rader iallafall..
Idag har det bara varit lungt, for till skolan och hämtade några böcker, eller det blev bara matteböckerna för jag vet inte vad man ska göra i dom andra ämnerna(?),  eller man behöver papper och det har ju inte jag.. så!!(heh jag har inte ens tagit upp matteböckerna från väskan än, jenny sa: Ajjabajjanegermaja!
Jag är iallafall frisk nu,, eller det var jag redan i onsdags men jag har ju varit lite ringrostig bara..
Men jag ska vara med jenny imorgon, om hon blir sjuk är det mitt fel. jag tar på mig skulden, men jag är ju inte sjuk längre så..
Jaja nu ska jag lägga mig och läsa en URÅLDRIG tidning, Ska trots allt upp imorgon 07.00 sista fralldelningen, nice! sen nästa lördag antar jag att vi typ sover hos jenny eller nått sånt.
Natti♥


» moa

sv: det är bra:D<3

2009-11-07 // 16:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback