It's all around me, Its all around me baby.

Jadu, försochfrämst vill jag gratulera Norge till segern i Eurovision. GrattisGrattis..

Sen vill jag berätta hur helgen i princip varit,
I Lördags var jag på Körskolan från 08.00 till 18.00..
Söndagen blev stress stress stress skulle vara i stan 10.00 men tidigaste bussen gick 08.20 så jag var ju tvungen att ta den, Satt då på körskolan och pluggade på datorn i 1 1/2 timme (har ännu inte klarat G på något test än) illa illa illa
ELIN MÅSTE PLUGGA!

Sen när jag kom hem blev det raka vägen till stugan,
Skulle ju börja måla idag, men icke sa nicke det var ju trippeltjocka tapeter, så vi var ju tvugna att dra tapeterna, vilket vi inte planerat, så det är vi ännu inte klara med, suck
Fasst jag har målat taket, som ska målas typ 4varv.
Så nu blir det Raiserfart alltså, måste ju bli klara med det innan fredag, för på fredag hade jag tänkt att vi the gang skulle vara där, 
Så det kommer att måsta bli stress hela veckan, pluss att jag har fullt upp med att plugga, 
Och pappa jobbar hela veckan!,
Jag typ tänker - Kommer jag ha tid? Ehhe
 
Nä, men det är bara lungt och mysigt i stugan, men klart att det kommer bli bättre när allt är klart, nu måste vi fara dit hela tiden men vi måste alltid göra något, ja mena, det skulle vara super om man liksom bara kunde fara dit och tat lungt..

Nä, men jag har färg i håret och ÖVERALLT! Och jag menar verkligen överallt. Så ska kasta mej in i duschen sen ska jag bara lägga mig framför tv:n. Bjuder på lite bilder först!



pusshej♥

btw, Ni får snart se before och after bilderna i stugan - You know!
Oj juste jag fyller jue år på Lördag!


Hoppas värkligen at de blir klart :-) !

2009-05-17 // 21:16:28

Eliiiin, kan vi inte vara i din stuga på typ lördag?????????? För annars kan inte jag sova hos dig! :( (om du hade tänkt att vi skulle sova i din stuga) Eller torsdag??!?!?

2009-05-18 // 16:01:26
» Nina

allt bra med dig idag?? :)

2009-05-18 // 18:29:02

Jag skojjas bara ELin! Det funkar perfekt på fredag!!! :D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D::D

2009-05-18 // 19:50:56
» Nina

godmorgon! :)

2009-05-19 // 06:26:03
» BECKA

Vad är det för solbrillor? Och var har du köpt dem? :) PUSS BABE :)!

2009-05-22 // 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback