Dh freak

Hallå,

Idag blir det helt enkelt en vanlig tisdag,
Ugly Betty 20.00 följt av Desperate Housewife. 
Haaha det va lite kul faktist,
jag: Jag ska temesjuttsingen ha tv:n ikväll, Ska se ugly betty och DESPERATE HOUSWIFE.
morgan: Men Elin du har alltid tv:n på tisdagar och du har faktist en tv i ditt rum.
jag: Men den har ju en skruv lös.
morgan: men det har ju du me pluss att du är typ ett DH freaaaak.
haha lite skojj va de han vet inte ens vad det betyder..  



Sen blir det ju att plugga på So:n osså, som tur va att vi ska ha so provet på fredag istället för onsdag. Sjuttsingen vad tur de va, nu när jag tänker på de, så kan jag ju INGENTING!,
Slänger in dagens outfit här nere.
Vad ska du göra ikväll då?

Skolan gick btw ovanligt fort idag jag gick dock inte lika fort, jag har superont i hälen - and don't know why.


Vitt linne: H&M
Svart Tunika: Cubus
Svart Skinnjacka: Cubus
Svarta Tights: Gina Tricot
Örhängen: Glitter
Converse Skor: dinsko

Nu ska jag fortsätta med designen och hör sen! Sen ska jag plugga på so:n.
Om jag blir klar med designen så lägger jag ju ofc in den,
puss o kram


hahaa sött :-D



Tänkte en grej, du har lagt ut en jättesnygg outfit på din blogg en gång, hittar den inte nu, men det var en gråsilvrig kort jacka(ungefär) den går ungefär till naveln kanske den var hur snygg som hellst. Det är bara det att jag inte hann läsa vart du köpt den. :S

Tacksam för svar.

[email protected]

2009-05-05 // 18:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback