Spara eller Slösa?

Nä, fyfan vad jag är besviken, jag klarade inte moppeteorin!Hur svårt är det egentligen?
Åh.. satan!, ska göra om på Onsdag typ 13.20 om tio dagar!!
Men nån timme på stan kändes inte helt dummt, Fasst nu är mina presentpengar slut.
Ehee köpte lite småtjafs.

Jeansleggins Cubus: 179kr
Linne H&M: 49.90kr
T-shirt H&M:98kr
Örhängen Gina tricot: 79kr
Örhängen Cubus: 19kr
Nagellack Svart/Rött Cubus: 2 för 39kr
Hittade en supergullig tröja på H&M som jag ville ha så badley men det var frågan om pengar då,
spara eller slösa? Haha jag älskar att slösa men spara är ingen dum ide faktist.
Vad är du för nån?, Jag är en SLÖSA faktist med stort S. Får jag pengar blir det direkt att fara till stan, och pengarna är slut fort som attans.
Osså inhandlade jag ju lite mer småtjafs till stugan(Vilket mamma får ersätta mig för xD)

Tablett Indiska: 29.90kr
Två glas Indiska: 25kr/st
Tänkte dock andvända tabletten som duk på bordet och Glasen som ljushållare.



Kan ju slänga in en outfit när jag lika är på gång!
Linne: Cubus
Jeansväst: Josefsson
Jeans: H&M
Ballerinaskor: Din Sko
Jeansjacka: Cubus

puss & kram


» Jenny

Sv: Finfina kläder :-)

Jag tyckte de vart jätte fint! :-D

2009-05-25 // 16:20:55

Du har inte så fin design

2009-05-25 // 17:33:30
» MOA

Haha, jag har en likadan peace t-shirt, ^^

2009-05-27 // 08:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback