Run faster then the sun is shining

Tjenaa
 
Det gick superdåligt på musiken när vi skulle spela in låten, Allt tjorvade osvosv,
 
Det gick inge vidare på so:n heller förrästen. Kommer nog att få IG på den hära, men jag skulle nog få göra omprov om jag ville, Ska nog göra omprov om jag fick G iaf, vill ha åtminstonde VG!


Vitt linne: H&M
Rosa knapplinne: H&M
Vit kofta: Stadium
Svart hög kjol: gina tricot
Tights: Gina Tricot & H&M (två par)
Ballerina Skor: Wedins
Glasögon BlueBay: Synsam
Solen har faktist lyst idag med jämna mellanrum det regnade igår kväll så det var blött på vägarna så jag ångrar nästan att jag tog tights idag,,

Ska nog till Jenny ikv med Thilda och bara kolla på film osvosv, (det vanliga.. You know)

Haha mathildas glass var lite roligare än min, min var typ svart&brun (A)Söt


hey, förrästen vars är mina kommentarer?

pusshej♥



Pinsam bild hörredu! :)

De sög totalt på musiken ;)

2009-05-08 // 15:15:27

sv: haha ja :D typ pluggar, dudå? =)

2009-05-08 // 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback