Never stop walking.

Tjoho..

Tiden går fort, har suttit här typ i timmar, men kommer ingen vart, Designen kommer inte nu,(efter middan förmodligen)
Har fortfarande inte valt vilken text jag ska ha,,,
 
På valborgs va jag med Marika, Sanna, Jenny, Katta Ebba och oscar vi ar vid vattentornet och grillade osvosv, Det var superkul Längre ner bjuder jag på lite pitcures.

Sen har jag bara tagit det lungt med marika i helgen, typ solat, bakat osv,
 
Skulle du känna dig pepp på att bada 2maj? haha nej, inte jag heller men det gjorde jag, Bastade dock efteråt, Det var superkul, man kände inte benen efteråt men det är väll hela poängen med att frysa häcken av sig för att ha lite kul.
Sen grillade vi och sen så körde vi jue ''Anden i Glaset'' haha töntar men vi skulle bara testa om det funkade.
Men kvällen blev hellyckad flickor. Måste göras om. Oj juste det var Sanna, Marika, Ebba och jag.

Lediga imorrn osså känns inte dåligt. Säger jag bara.SKa bara sova,sova,sova.

Här kommer nåra bilder från valborgs..

osvosv

Ska gå ut, och läggaa mig i solen.
Lägger ut den nya designen snart.
Pusspusss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback