jump so high so you kan reach the sky

Solen skiner, Studsmattan sitter på plats, första dagen i skolan på veckan. Ja, vad mer kan jag säga? Allt är ju finnemang.
Nu längtar jag bara till i helgen, ska nämligen tapetsera i mitt rum i stugan, hade tänkt tre vita väggar och en fondvägg med nåra krummelurer.
Men jag kom på att vi inte kan vara där på vintern så,
och det bli lite dyster med vita väggar. Så nu tänkte jag mej bruna väggar och en fondvägg med brunnyansiga krummelurer.. Hoppas det blir bra.

Och jag ska ju köra upp,, hoppas jag får Godkännt, kan ju inte vara så svårt att Faila.. (Ehee hoppas jag)

Eftersom jag har varit sjuk typ hela veckan, eller åtminstonde halva så är det väldigt mycket som jag måste hinna med på matten, för snart kommer ju betygen.
Har t.ex
Matten som jag ligger långt bakom,
Engelskan,
So:n
Musiken?
Biologin
osvosv

Så det blir fullt upp med moppegrejjen, so:n, matten .. Allt helt enkelt. Arrgh!!

Kollade igenom några bilder på datorn hittade värsta summerpitcuresena.
Snacka om gamla bilder♥

Kyss och Kram och Klapp i Stjärten


Hahaha, det där var grymt länge sen, vilket år? 2007 kanske ? ;D Med min EXTREMT snygga klädstil..



Aa, jag tror jag förstår vars du försöker komma:)

2009-05-14 // 21:20:31
» MOA

Gaah, det där kommer jag ihåg! (herregud, tom vad jag åt den dagen :o)

2009-05-14 // 21:44:42

Va roliga bilder hörru ! :-)

2009-05-15 // 07:23:39
» MOA

sv: Haha, var det inte 2008? :P

2009-05-15 // 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback