I'ts my birthday =)

Hej folket,
Nu är det såhär att jag fyller år idag, Har inte gjort så mke faktist, Har varit i stugan och fixat&donat och nu är vi faktist klara! =)
Jippie^^
Bilder kommer här nedan, fasst vi har inte köpt typ ''dörrfoder'' eller nått sånt till dörranra och runt fönstrena. Men jag får leva med det, eller vi ska nog göra det i veckan,
 
Nä, nu ska jag klä mej och sen ska jag ringa till marika och fråga om hon vill följa på alba. ;P
(sitter aldrig fel hörreruru)

pusshej♥

före:

mellan:

efter:



Oj,juste i fredags var jag med Jenny, Thilda och Marika, Vi gjorde inte så mycket alls, här kommer lite bilder.



» MOA

grattis gumman <3

2009-05-23 // 21:55:49
» Jenny

De vart jätte fint i stugan din!

2009-05-23 // 22:21:13
» Nina

grattis i efterskott! :)

2009-05-24 // 12:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback