Inte ett moln så långt ögat kan nå, Inte en droppe regn på flera dar!

Om solen skiner, Så skiner jag!
Det är så kul att vakna av solen, (för en gångs skull) idag kommer det bara vara sol sol sol!!

Gårdagen var superkul! Men det känndes som att det gick superfort..

Jag har lite dåligt samvete faktist, Jag glömmde kameran hemma och jag tänkte aldrig på att ta några kort, Sorry
Men det var iaf superkul,
Tack för presenterna btw, Blev supernöjd!!

Nu ska jag sätta mig i solen ett litet tag sen tror jag att det bär av till stugan!!
Ha en bra och solig dag!!

pusshej♥


sv: tack så mycket ;)



Hoppas allt är bra med dig

2009-05-30 // 10:44:10

Haha, Jajamensan :-)

Tack sjäkv!<3

2009-05-30 // 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback