hide and seek

Solen har lekt kurragömma idag jue, Men det gör inget, Jag ler endå. Lite trist bara när inte solen skiner.

Attans vad det tar tid med designen förrästen, eller iochförsig det kanske inte beror på designen det kanske beror på vem som gör designen, men nu orkar jag inte mer idag, fortsätter en annan dag. 
Ska sätta mej i soffan med vovvsarna och försöka plugga på so:n, 
puss och kram♥ 


sv: HIhih :)

Inte mke, pluggar moppekortgrejs :) dudå?

2009-05-04 // 20:04:47

Jag har också pluggat massa, men som tur är så har det fastnat som klister! :D



Försök tänka att du limmar fast allt, då kanske det fastnar? ;D

2009-05-04 // 22:50:13

Tack! :) följ mig via bloglovin? :)

2009-05-05 // 17:38:46
» Melle

Jodå självklart kan jag det! :) nja inte så mycket, ska plugga nu själv?

2009-05-05 // 18:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback