i just wanna say .. I told you soo !^^

Jag visste, Jag bara visste, att ngt skulle hända mej, Det är så typiskt.
Jag visste egentligen att jag inte skulle förvänta mig så mke..
Så nu praoar jag ju på MQ..
tro de eller ej, men det var mke roligare på 'FANNY'' vet inte riktigt varför, eller ja jo det är ju kul på MQ osså. men det känns som att ''FANNY'' var mer som trevligare ?
Det händer en liten grej på ''fAnny'' som gjorde att jag inte kunde vara kvar där. men nu så är jag ju på MQ.
Det var superläskiigt för jag skulle gå ner i MQ för att hämta galgar. men det finns typ 1000 rum nere i källaren och det är superlågt tak. Så jag gick typ vilse. heheh. min lokalsinne är inte som det ska tror jag. Fullt i inkorgen men nu är det dagt att uppgradera nytt! =) poussss




Nää.. ska kasta mig in i duschen, sen ska jag se ''Jumpers'' den är så BRA!!
hare bäääst♥♥

pusshej.


sv; okej :)

ne inte mkt, blogga och bond :D

göra imorn då?

2009-03-12 // 21:19:04
» Jenny

de va synd att du inte kunde jobba kvar på Fanny!

Undra va de va som hade hänt! :P

2009-03-13 // 17:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback