Nobody does it better than you, you know!

Hellou...
Nu är det så att jag hatar SKolan!! heh.. förvånande?  Emm.. Nope!!
Jag har så fullt upp jag har inte ens hunnit varit med nån i veckan, elelr jo igår. men inte mer.
Och faktum är att jag saknar Mariiiika:)
Och jag tänker typ alltid på det hära.. Vi gör värdens disskusioner på skolan.
Heter det:
Yogart eller Yogurt ?
Heter det:
Kaviar eller Kaviaaar ?
Heter det:
Varför inte eller Varförint ?
Heter det:
Andvänt eller Antvänt ?
Jag är helt knäpp så.. Why not liksom ?

Och justeja så hära ser jag ut idag..

Tröja : Cubus
Linne : Vero Moda
Byssor : Vero Moda
Klocka : Ur & Penn
Örhängen : Ur & Penn
Nagellack : Cubus + H&M
Glasögon(BlueBay) : Synsam


btw, känner mig inte riktigt frisk.. Men jag får ta det som det kommer eller hur?!!


Ha en bra kväll..
pusshej.


Du har alltid fina kläder :-D !



Jag saknar också Marika :D

2009-03-26 // 15:15:31

Jag känner mig saknad:D

Men jag är hemma nu!:)

2009-03-26 // 23:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback