Löördaaaag 070309

Snart ska mariika&Thilda komma , vi ska se melodifestivalen och mummmsa kladdkaka. =)
Det känns som att det kommer bli superkul med praoen. Inte för att det känns så där jättepepp att åka buss varje morgon. men jag kan ju låtsas som att det är okej. ! =) hehe.

ska se om jag vi kan hitta på något kul ikväll. så att det intre bli som igår . fler filmer i sträck.
Nä, men nu ska jag gå. skriver mer sen..
 
Vad ska du göra ikväll då?:)
pusshej.



sv; vad tyckte du om melodifestivalen då? :D

2009-03-08 // 00:21:47
» Moa

Jag tkr det är orättvist att du ska vara på en klädaffär! Då får du ju ha fina kläder :) Jag måste ha "oömma" kläder.... :(

2009-03-08 // 17:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback