If you have to choose, Whats the name of the game?

hejsaaan :)
The day continue as it should be.
Ska till JEnny ikv.  Ska nog kankse sova där, vet inte, fållavell se hure blir.

Jag är typ överlycklig på emelie,, Jag fick låna hennes bok!!
Ahh!=)
jag har läst fyra kapittel, fick tvinga mej sjäv att sluta läsa. jag komm på en superbra grej, om jag läser 1kapittel varje kväll så kommer boken typ räcka i ett år! Hah näe, men typ länge iaf. så fåre bli..


Tänkte slänga in en dagens outfit.
And here it comes.


Linne : H&M
T-Shirt : Cubus
Bälte : Cubus
Tights : H&M
JeansShorts : JC
Örhängen : Glitter
Nagellack : H&M + Cubus
Glasögon (BlueBay) : Synsam

Som sagt så ska jag ju till Jenny ikv,
Vad ska dugöra ikv då?

Tack och hej, leverpastej..
pusshej♥


» Moa

Åh, puss på boken! <3

2009-03-26 // 18:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback