Hello Jealous, Welcome to my life!

Ååhh.. vad jag är aviis på mooa!,
Hon har boken. Så länge vi båda andas!!!!
 
Ska köpa den och härmed basta!!

Ååhh.. känner mig helt slut. Har typ ont i hela kroppen,. och mina fötter vill bara gå av!
Att jobba på fanny är inte riktigt så lätt som det ser ut, det är stressigt men kul.
asså det är absolut något som jag skulle kunna jobba med i ''frammtiden''.
Just nu ska jag bara ta det lungt och relaxa!,  Det känns som min mage är helt i obalans.. (ungefär)
Stressigt You know!

Ska logga in på apberget och fixa och trixa lite så senska jag lägga mig framför tv:n och se
18.30: How i meet you mother.
19.00: 2 1/2 men
19.30: 2 1/2 men
20.00: Den rätte för Rosing
21.00: Desperate Houswife
21.55: Christine
hahah
min planering dom senaste timmrna=)
Hare.
pusshej


» Moa

sv: Thihi, jag förstår nog hur det känns, det är inte stressigt att vara på Kojan, men det är rätt jobbigt (A)

Det låter svinkul endå att vara där! :)

2009-03-10 // 21:58:03

sv; tack så mkt :D

hehe, okej :)

gör du då?

2009-03-10 // 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback