Girl they just wanna have fun.

Tjenaare
DEt här kommer bli ett så himla onödigt inlägg.
Men jag provar.
För just nu äre helt tommt i mitt huvud.
Min fantasi har farit helt åt fanders!!,

Nä, mamma och pappa ska gå till stugan över isen,
jag skulle egentligen med, men glömm de!, jag tänker inte gå över något is.

Fredagen med JEnny blev ju kul, men vi hann inte göra så mke. typ bara färga hår.! Och lite sånt
Vi såg ''The Girl Next Door'' - Den hämska versonen!, den är inte kul att kolla på. Jag typ satt och flänna!!

Justeja nu är jag brunhåriiig!! inte så fint, men jag lovade mig själv att jag inte ska färga håret mer, före skolavslutningen.! Ellejo, kanske bara slinga, men vi får se!,.



eheh skratta om ni vill, men jag har faktist köpt min klkänning som jag ska ha på skolavslutningen.
Den är superduperfin!!

Nä nu ska jag hitta på något,
Höres
pusshej♥

btw, kan lägga in bild sen på mitt hair!
pussii


» Moa

Filippa gick och pratade om att "morgans storasyster" hade jättejätte fins klänning hela dagen! Fast när vi for hem så trodde hon att du hette Jenny :P

2009-03-22 // 10:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback