Do i have to?

Hej har kommit hem från jenny. och vilat lite!, och så.
Ska snart till mariika har jag bestämmt.
Thilda och Marika ville vara här. men jag orkar inte vill komma bort.
Ska vara hemma hela dan imorgon. Känns inte så pepp.
Ska vara ''barnvakt'' Och laga middag och allt.
Men som tur ska jag ´Thilda och kanske marika komma hit , vi ska göra en film.. (men, det blir nog bra!)

Hos Jenny, Sjungde vi singstar,
Skicka micken, Jag & Jenny mot Marika & Thilda
Vi vann med typ 12 - 2 :D (STOLtt)
Sen typ såg jag och marika Desperata hemmafruar.  ofc!
Sen så typ vid ett så tuppade jenny av. Vi mobbade henne stort!,
Haha, Fasst allt var väll mitt fel!?
Sen vid typ 02.20 hörde vi en väckarklocka ringa. vi typ väckte jenny men när hon vaknade då slutade den!, knäppt?
Sen så hörde vi typ torktumlaren från toa:n men det var ju bara jag, marika och thilda vakna å vi blev lite rädda.
Haha och jenny pratade VERymke i sömmnen.
hon typ pratade om nån kal/karlen ? Och hon typ :Är det nån som har en droppe vatten ? sen så räckte hon ut tungan.
Haha lite kul !,

Nä måste gå och blåsa håret, en ska jag ringa till thilda och marika.
 men jag skriver sen någon g.
Höres så länge.
pusshej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback