Äntligen klar..

Så ja. Äntligen så blev jag klar med min design..
Vad tkr ni? =)
skriv vad ni tkr

har varit med flickorna idag. Vi var faktist alla. Men vi hade enoooormt tråkiigt.
Vi jag och jenny och thilda skulle hjälpa till och sälja sockor til lderas klass.,
men efter att jag och jenny hade sålt våra tio styckna. blev vi less!
så vi gick till mariika typ 1timme tills dom kom.
Det blev lite jobbigt.
men nu så, + att det blev lite dålig stämmning. 
så mamma komm och hämtade mej. 
annars var jag tvungen att gå hem. och det tkr jag inte om.

Nä. är faktist trött. ska göra några mer bilder i programet som jag laddade hem idag.
Sen ska jag gå och sussa.´

skriver imorgon pusshej.

Bilder som jag gjort i picasa






heatern..

pusshej


 


sv; okej okej :D

2009-03-02 // 23:50:37
» Moa

Snygg!

2009-03-03 // 00:20:08

snygga bilder..

du skulle gärna få hjälpa mig att ladda ner det där programmet picassa eller vad det nu hette. min hotmail står här ovan. maila mej.

2009-03-03 // 11:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback