Three in one

Hola,
Komm nyss hem från marika, jag, jenny och marika har typ bara njutit av solen, eller inte jenny dock xP
Solen skiner för fullt och storgrundet ropar att de vill att vi ska bada där. Så så får det bli (A) Packa moppen och dra med jordgubbar och en filt, mummms
Vad har du själv gjort idag?

Sen blir det att ligga hemma och kika på O.C lite grann,
Och på alla grymmt söta guys.
Just nu är ju alla killar i samma avsnitt.. Lyckost va?
 





justeja,
Gårdagen blev inte så pjåkig heller.
Va med Jenny och Marika, jag och Marika körde moppe dit,
Hos jenny var det som bara ganska lungt.
Blev nån psyko film Men... en snygg kille, och Ben&Jerrys. Inte illa alltså.





Ska försöka ta lite kort med min mobil (har slarvat bort min kamera:S)
Får se om det blir något av.
Annars får ni nöja er med en lite text ;P

pusshej♥


DOM ÄR SNYGGAAAAA

2009-06-22 // 12:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback