Hungry Eyes

Här sitter jag och snörvlar..
Alltså det här är ju helt typiskt,
Jag får inte bli sjuk till skolavslutningen. Det går bara inte.
Har feber och är förkyld. Åh. är det inte typiskt att bara bli sjuk tills något ''viktigt'' ?

Mamma ringde till mopppegrejjen så att dom skulle skynda sig med kortet, jag får börja köra idag men vad ger det jag är ju endå sjuk, Ska nog till emelie imorrn, eller ja, vi får se hur jag mår!

Eftersom jag har varit hemma idag. Har jag sett '' the O.C. '' - det är så jäkla bra.
Jag satt och döflännade sist avsnittet på första säsongen.

Och så hittade jag en riktigt klassiker på youtube 'Hungry Eyes' den är inte så dålig faktist.



Nä, tillbaka till sängen med mjukisdressen och nörda OC

hoppas du har en bättre dag än jag
pusss



Bra låt :-) !

2009-06-09 // 19:27:05

Hehe, aa, precis :-D

2009-06-10 // 14:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback