Finnaly

Hejsan,

Är det nu man ska skämmas?
Hahah när skolans lärare skämmer ut sig?
Hhaha nä, det var riktigt roligt faktist..

bilder tagna från jenny!

Och vet ni vad mer som är kul?, Jag klarade moppeteorin!
Hahah finnaly!!!  känns för jäkla skönt, men eftersom mamma&pappa lever i stenålders får jag inte köra förrän  jag är registrerad i körarbevisgrejhojtan!!! vilket kommer inträffa typ nästa vecka någon gång..
Men i sommar blir det att åka moppe non-stop serru.

Alla är i stugan och sover, så det blir bara lungt ikv då.

Nä, alla får ha en superhelg,
pusshej♥

btw,
Som grädde på moset gick jag på stan idag och hittade ett supergulligt läppbalsam på
Kappahl för 29.90kr

så just nu ligger det i min handväska.

Have a nice day


Haha, Okej :-)

Grattis till körkortet på moppen ;-)!

2009-06-05 // 21:31:29

Grattis Elin! :D<3

Gulligt nagellack ;D

2009-06-06 // 00:20:12

hahah oj jag skrev fel(A) jag menade ju läppbalsam hahahahahhaa (A) ;D

2009-06-06 // 00:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback