Dollarstore

Hejsvejs,
Idag for jag till Dollarstore, Hittade inte så mycket men man hittar alltid någonting, xP
Hittade t.ex:
Nagellack
Hårnålar
Hårband
Ansiktsmask
Smalt bälte
Nagelfilar
tummring
Duschcreme
Hårspray(necc.)
Lite smått&gott helt enkelt.




Var på IcaMaxi sen osså.
Jag såg ett par superdupersupersöta skor av märket Sophie. som jag bara VILLE ha!
Så dom ligger på mitt skrivbord just nu, vet inte ens om jag kommer andvända dom.
Men hur som hälst så här ser dom ut.


Många säger ju att skor från typ Maxi, Coop osv är dåliga och typ engångsskor.
Visst dom har inte bra kvallite,Hållbara osv. Men som dom hära så grymt söta skor så vill man ju bara ha.
Vad tycker du?
Är det okej att köpa skor från Maxi /Coop eller annat?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback