Bra star på sommarlovet...Nieet

Hej bloggen.

Nu kan jag finally skriva,
Blev inte så bra start på somamrlovet som jag tänkt mej.
Har haft lite otur i helgen, i fredags ramlade jag med moppen, Klumpiiigt I know,
Så snacka om att jag var i chock tydligen så slogs jag och va typ sur.
Fick lite skrapsår överallt och brännde min fot på nått avgas.. så jag fick ett ganska djupt sår och en fraktur i foten,
Hoppas bara att jag kan ha mina skor på midsommar.
Så jag går fram och tillbaka på kryckor just nu.
Men det går som smidigt nu, första dagarna var de inte så kul kan jag säga. och jag kan ju inte röra mig så mycket heller, Känns inte okej faktist jag som alltid har sån överskottenergi.
Så jag har farit fram och tillbaka till akuten, jag som inte ens tycker om sjukhuset.. Gaah

Allt jag har att skriva för den här gången.
Skriver kanske senare.
pusshej♥



» phiie

okej, stackare...

2009-06-16 // 20:13:36
» Jenny

Näe, uschm, de va inte någon rolig helg!



Va de inte i torsdags du ramlade :-/ ?

2009-06-16 // 22:14:17
» Nina

min dag har hittills varit bra :) själv??

2009-06-18 // 09:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback