Bestway

Tjenare,
Har inte hunnit skriva men nu så.
Söndagen blev att fara till Storgrundet och bara go whit the flow. (alltså flyta på båtar, mitt i havet.)
Med jordgubbar och bästa vännerna. Livet alltså.




Jag och marika sovde hos Jenny sen osså. Så det blev moppen till Jenny osvosv,
Hyrde film på alba blen ''Shutter'' och nån annan, som sög!!



Det var min söndag iallafall,,

 Måndagen blev ungefär lika, ¨
Storgrundet, vindruvor och the best friendsen.

Blev dock att fara hem ganska tidigt, för att molnen blev helt suddenly svarta.
Men jag bjudet på lite bilder endå..



Kvällen blev att sitta inne i sängen med tuseen filtar+pillows och se..


Ha en bra dag.
pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback