Vi hade iallafall tur med vädret!,

Holla,
Pratar just nu med jenny och marika via sms, jag ska vara med marika och kanske jenny men vi klurar just nu ut hur vi ska ta oss till urs. Mina parents är i stugan, och marikas tror jag ska jobba imorrn,
Men vi får se hur det går med det.
Blev tyvär inga bilder idag, tänkte inte så mycket på att ta några, men lägger formodligen in ikväll om det bli några kort ofc.
Jag brände mig just på tungan på Tahiti te(annanas&vanilj) ganska gott med honung och lite mjölk men fortfarande sviiinvarmt!!
Och på tal om gott, det satt inte fel med surströmming heller. Och snacka om tur med vädret, alltid när vi har ätit surströmmin har det regnat och åskat!
Slut med struntprat nu,
Nu ser jag marika på cykeln,
Höres ikväll gott folk♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback