The Hangover

Tjenaare!
Bloggtorka? JO, jag vet, men jag har liksom aldrig haft tid.
Men jag ska berätta lite kort bara,

Måndag:
Va och badade i Storgrundet med jenny och marika,
Gick på stan med Jenny hittade två flätade armband och en lila väst.Sen såg vi bio ''Baksmällan'' den var superbraa, Jag kan absolut rekomendera den, Trailern är dålig jämfört med filmen.
Marika sovde hos mej.

The biooutfit!

Vitt linne: H&M
Brunt långt linne: Gina Tricot
Skinnjacka: Cubus
Jeans: JC
Väska: Stenålders..
+Conversedojjorna som jag inte kommer ihåg vars jag köpt dom.

Tisdag:
Va på stan med marika, hittade skor på H&M ett vitt linne från Cubus Svart väska från GinaTricot och en Mjukglass på Candys!  
Det regnade HELA dagen!

Onsdag:
Jag och Marika tog moppen till jenny sen på kvällen va vi och badade i storgrundet. På tal om de, så har jag typ fått vattenloppor eller sandloppor. Inte kul.


Idag ska jag nog vara med Jenny och kanske Marika, får se vad vi hittar på.
Kanske Bergsbyn :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback