I wonder if..

Jag undrar om jag har haft så här lite att göra på flera månader.
Det känns som jag bara har suttit ner, och typ växt fast i soffan.
Har sett ''Fired up'' & ''College'' 
Båda funkade faktist. 
men har ni märkt att en film är mycket bättre när det är snygga guys i xP
Så tycker iallafall jag.
Eftersom jag har så lite att göra så kan jag slänga in en elelr två bilder på min outfit.

Linne: H&M
Tröja: H&M
Jeansleggins: Cubus
Halsband som armband:Glitter 


Och alla som känner mig vet att jag älskar att typ sminka&styla fixa&dona
Så som uttråkad jag va så blev det lite färg runt ögonen och så.
 - Ignorera grimasen(?)!!
Gjorde en slags fläta i luggen men det blev inte kort på den inte.Ungefär en som på första bilden, dock inte lika fin.
Jag bara bara älskar flätor i håret och uppkavlat!!




Jag bjussar på en gammal goiing så länge.


Asså jag vet att jag har lite weird sångsmak, men i like^ Jag är lite old fashion av mig!!

Nåja,
Allt för idag, nu ska jag lägga mig och se Oc säson 4♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback