The curious case of Benjamin Button

Hejhej bloggen.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt superdåliga bloggande på sista tiden, men nu tar pappas semester slut och det innebär att mamma inte vågar köra båt till stugan och det innebär att jag kommer vara hemma 24/7 och det innebär att mamma kommer ha så tråkigt på dagarna att hon kommer hjälpa mig att få in datorn i mitt rum så att jag kan blogga meraa!!Yeyh!
På tal om dator så måste vi skaffa en ny bärbar för den här håller på att pajja totalt. alltså.
Skärmen är full med lila/blå/gula streck. vad nu de innebär?
Och den är allmänt knäpp.

Här kommer bilderna från i veckan. och i förrgår från stugan med jenny och marika.

Old outfit.
T-shirt: Cubus
Jeans: JC
Nitbälte:JC(tror jag)
Glasögon BlueBay:Synsam ;)

Så här såg min jenny och Marikas dag ut ungefär.=)


btw, Jag vann i Fia med Knuff!! HAaha

Just nu väntar jag på jenny.
Hon skulle komma, men jag vet inte vars hon tog vägen.
Och jag vet att jag skulle lägga ut bilderna igår, men jag va med marika, Vi såg film ''Benjamin Buttons otroliga liv''
den är faktist bra men jag hade glömmt hur lång den va.
Och så ritade vi transor, min blev bara ett huvud med kladd, Marikas däremot Wowh alltså. Hahah she nows what it thinking.

btw, Jag&Jenny ska på bio på Måndag men vi vet inte vad vi ska se, Vi har sett the proposal och det fanns typ inga andra, men typ baksmällan, har nån sett den?, är den bra?
Funderar på att fara på Trästock ikväll, får se..

Nu ska jag bomba jenny med sms,
önska mej lycka till♥



» Jenny

Jag tycker vi far på trästock :-D

2009-07-18 // 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback