Home sweet home

Hemma igen, jag och marika har kommit hem från Thildas stuga i byske.
Nu ska jag berätta lite kort..

Dag 1:
JAg och marika kom dit vid typ 19.00 då vi typ pratade om senaste nytt.
Och såg filmer. bl.a
Madhouse, 

Dag 2:
Gick så kallade ''stensoffan'' och tog en massa tusen kort.
Sen på kvällen bakade vi pollymuffins, som självklart blev goooda!
Och sen badade vi i spöregnet.
Såg en massa filmer.
Superkul.

Dag 3:
Badade i det iskalla vattnet.
Bakade en supergod kladdkaka med grädde och strawberries.
Och va i deras snestuga som var hur jäkla creepy som helst.
Såg ännumer filmer.

Dag 4:
Ställde väckarn på 09.00 för att vi skulle hinna göra mera saker.
HAha gissa när vi vaknade?..
10.10
Sen gick vi till såkallade ''spindelhalvön'' där det kryllar av spindlar.
Där fanns typ en pappersmassafabrik förut så det var fullt med pappersmassa och stenar från utlandet.Ganska fint faktist.
Sen for vi till badstranden och badade i flera timmar.,men det var inte vi som byggde i leran (jag lovar).
Sen kom mamma och pappa och hämtade oss typ direkt så det blev snabba puckar där i slutet.

Tyvvär kunde ju inte jenny komma.men en annan gång kanske?.

Men nu är jag hemma. Och det var superduperduperkul hos Thilda men det känns himla jäkla skönt att vara hemma.

Färgade håret i tisdags. Blev inte nöjd alltså. Så jag fick färga och slinga om det på onsdagen innan jag for till Mathilda.
1.2.3.


skriver senare.
Eller kommer nog inte skriva förrän imorgon kväll ska hjälpa mamma att måla på toaletten i stugan imorgon.

SovGott♥


jag är sååååå glad att du valde den snyggaste bilden ! JAAA GOSH <3

2009-07-13 // 00:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback