Bla. Bla. Bla.

Tjenare Bloggen!
Ska skriva fort orkar inte mke mer!,
Är så trött så trött..
Jag städade ju min garderob igår.. det tog från ca:14.00 till 18.30....
Först och främst så slet jag ut alla kläder, sen sorterade jag ut det som jag skulle ha kvar och det som jag skulle kasta..
Sen så sorterade jag i högar, typ Linnen, T-shirtar, Jeans, Mjukiisbyxor,Shorts Kjolar, Tjocktröjor, Långärmade osv
Jag var ambistiöst duktig.. men nu så är typ halva min garderob borta!,
Sen for jag till Thilda.. med Marika Jenny och Moa..
''Jag och Mariika sovde hos Thilda det är därför, jag är så himla fucking trött..
vi komm till Thilda typ 00.00 så då såg vi en film som ''SÖG'' .. sen typ vid 01.00 så slutade vi se flm och nördade
Nitendo DS till typ till 05.00.. så vi sommnade typ 05.30.. sen vid 10.00 började Marika och Thilda prataa så jag fick typ damp, sen somnade jag om till typ 12.00 då dom började prata om att ''Madde'' mathildas kanin var störande osv''
^^för dom som ville veta!, ^^
-så snacka om att jag kommer sova gött inatt! (A)



nä nu ska jag ju gå och se topModell.. ''säsongspremiär'' Thiihh
pusshej



» M

du har inte lite kläder! ge mej en tredjedel iaf?

2009-01-06 // 21:44:02
» Jenny

Omg vad kläder!

Men du va duktig :P

2009-01-06 // 22:01:45
» Tove

Oj oj oj vad mycket kläder du har. avundsjuk ?

jajo gjorde ju en rensning ja med men jag har långt ifrån så mke kläder.

förrästen så är din blogg riktigt skön. Jag gillar den.

kram Tove karlsson

2009-01-11 // 13:41:43
» Tove

Oj oj oj vad mycket kläder du har. avundsjuk ?

jajo gjorde ju en rensning ja med men jag har långt ifrån så mke kläder.

förrästen så är din blogg riktigt skön. Jag gillar den.

kram Tove karlsson

2009-01-11 // 13:41:53
» Tove

Oj oj oj vad mycket kläder du har. avundsjuk ?

jajo gjorde ju en rensning ja med men jag har långt ifrån så mke kläder.

förrästen så är din blogg riktigt skön. Jag gillar den.

kram Tove karlsson

2009-01-11 // 13:41:59
» Tove

ursäkta för alla kommentaren men uppdateringen är så seg så man hinner skicka flera stycken innan man upptäcker att man har redan skickat.

Oj nu blev det ennu en kommentar.

kram tove karlsson

2009-01-11 // 13:43:09
» Tove

ursäkta för alla kommentaren men uppdateringen är så seg så man hinner skicka flera stycken innan man upptäcker att man har redan skickat.

Oj nu blev det ennu en kommentar.

kram tove karlsson

2009-01-11 // 13:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback