MÅndag

hejpådej!;)
eller ska jag säga godmorgon ?
Tiden går så förbaskat fort!, kan man inte på nått sätt bara stanna tiden ?

Ååhh.. vad jag vill fara till Greklandd..
<--Så klockren altsåå♥
-jagvill-jagvill-jagvill-jagvill-

..så går det inte sluta äta godiis, jag fattar inte dom som klarar det!, jag är typ såhära sockerberoende!, ^^-NOT FUN
''men måste försöka iaf''
ska typ såhära ha godislöfte till sommarlovet!, så jag får lite pengar!,=DD
 ttror inte att jag får nå mke men en 1000lapp iaf,! :D

btw,, jag har faktist tagit ner min julgran.. ? det är faktist SANT!!, :) -tro det eller ej,! men såsant!,
tog mej typ 1timme, med allt glitter, och barr, och allt!, men nu ären borta!,

Snart ska jag väll ta bort alla julgrejjor!, :) **jippie* NOT
Det kommer att ta flera timmar, för att jag kommer att vara så generöst duktig att sortera ALLT!, i olika lådor och former..
Sen när jag har ställt bort alla lådor kommer, jag se en ensam liten tomte så där, på tv:bänken, och bara glo, då måste jag ta fram alla lådor igen och kolla vart den ska vara och sen kommer allt bara bli en enda röra!.. kommer att ta minst en dag+ att jag måste byta gardiner!. osv!,
inte nått jag ser speciellt mke framemot..

nåja!,
va med mariika igår..
 vi såg,
''27dresses''
och
''What happens in Vegas''
och ofc gick vi på Tempo,, *suck* jag sa ju att det skulle gå dåligt för mej!,




Sen när jag komm hem vid typ 00.00 så såg jag och emelie,,
''WildChild'' - Ganska bra film faktist...
Nä, nu måste jag gå tillbaka till verkligheten..
Ska faktist städa min garderderob nu..
Hah jag vet att jag är duktig..
skriver mer sen,
när jag har kommit ifrån den mardrömmen!

pusshej



» JEnny

Elin. Om du lyckas spara till en rese till grekland. jag lovar. Då ska nu få en peng av mej så du då får lite pengar att spendera också! ;)



Elin. Jag tycker de är starkt av dej att ta bort julen redan nu. Starkt gjort =) Heheh..



Btw.. Thanks for calling me last night ;) <3

2009-01-05 // 15:54:20
» JEnny

Eller nått ;)

2009-01-05 // 15:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback