nyårsbildernaa

hejhej!,
 
Nu är jag ''TOTTALY'' social igen!,
har läst ut boken..  läste till typ 03.00 igår kväll..
Och fortsatte läsa 11.00 imorse.. och har precis just slutat läsa..
den var väldigt bra. eller okej inte väldigt bra utan jättejättebra!

jag hann ju inte lägga ut nyårsbilderna som jag lovat.. så nu kommer dom!;
(nog för att jag inte fick någon bra))
men dom hära får duga!,






gullepluttan

<--bara för att du tog min kamera!!

btw,, jag har lite löften för mej själv nu..
nämde ju ett förrförra inlägget..
1.dra ner på smått&gott. (äter godiis 24/7))
2.Spara pengar till en resa (komemr ta några tusen år, men jag får väll låtsas att jag är duktig, vill till *Grekland))
3.Sluta bita på naglarna.
4.kommer väll på något senare!
jajaj får se hur det går senare dåe! 

Ååhh.. nurå?, skulle inte ha läst boken så fort för nu kommer jag att vara rastlös i flera dagar!,
*suck**

Ska gå och hitta på något med mej själv!
ha en superforts på dagen
pusshej


btw,, uppdateringen SUGEER!!!!


» Jenny

Har du redan läst ut boken ? :O

Jag är typ på kapitel 7 :)

2009-01-02 // 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback