''vars haru köpt den''?

hej världen.. slutade 12.00 idag!, riktigt skönt faktist!,
har ju inte lagt in bilderna sen thildas ''fest'' än!, SO HERE IT COMES!!
 
uuberbra!!
pusss
okej, den här bilden var faktist lite pinsam!!

har pratat med sara, stackarn!, I FEeL FOR YOU!!

en grej som jag stör mej asmke på när man frågar:
 ''vars har du köpt den''
jag mena vad spelar det för roll?,
ibland när någon frågar låter det som att man kunde lika gärna ha hittat den i en soptunna som om man egentligen har köpt den på gina tricot? lite knasigt bara!! :S

jaj så segt det går!,,
ska försöka göra klart alla läxor och så nu när jag äntligen har tid så jag hinner med annat i veckan!?
 
btw en liten sammanfattning om min helg..
fredag- skärde i grishjärtan, for till thilda kl:18.00 uberbra kväll!!,
lördag-for hem från thildaa typ 14.00 typ 18.00 komm thilda och marika vi gjorde en film ''vågar tyvår inte lägga ut den förrän vi har klippt till den och så!;''
söndag- for till marika vi såg ''monster till svärmor'' bra film!,

Nä nu ska jag göra ett ryck!,
höres
pusshej♥


» Jenny

Måla över mej !

2009-01-20 // 17:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback