super ''fasta'' inlägget!!

hejvärlden!,
måste snabbskriva ska snart gå med hundarna!,
Gårdagen blev ju hur lyckad som helst!, det var verkligen kul!, Tråkigt bara att jag glömmde min kamera hemma jag hade ju laddat mina batterier satt dom på laddning tvådagar innana och så ofc så var det ju något jag glömmde!, lite typiskt elin faktist men ska lägga in bilder sen när marika och moa har skickat dom!; hinner inte nu, men ska iaf snart vara med marika och Thilda!;
btw, thilda blev riktigt nöjd med sina ''stringisar' hehhe hon lekte med dom hela natten!,daaatorn dampar,!!

jag har faktist aldrig tänkt på att jag har så dålig syn som jag har om jag håller mobilen i handen måste den vara 1dm från ögonen annar äre så att jag knappt ser!! måst verkligen köpa linser det är så jbbigt med glasögon!,;

ne.. nu måste jag gå med hundarna skriver mer sen
pusshej!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback