sorry . sorry . sorry .

förlåt så mycket för min blogglucka.. man får som inte lust att skriva på veckorna,, man blir så trött.. och läxor och prov och man glömmer helt bort ''bloggen'' sorry!

Men nu så sitter jag här ! och har ingenting att skriva om!,
Thilda har ju fyllt 15år!, nu eller faktist i tisdags.. GRAttis i efterskott!,
vi har köpt en jätterolig grej åt henne! eftersom att hon är byxmyndig nu..
ska till henne imorrn så jag får väll ladda mina kamerabatteri..
Ska förrästen praoa v.11 vet inte riktigt vars, blir förmodligen på 'Stigs konditori'' eller nått med emelie och förmodligen mathilda!,
 Jag och emelie vill till Turkiet så vi ska ju kämpa för pengar och se hur långt det går!, ska söka sommarjobb, och allt som är ledigt men hyffsat med pengar!, 

Har läst ut :
Om jag kunde drömmaSe hela bilden
När jag hör din röstSe hela bilden

Har ju ''Om jag kunde drömma'' själv.. Lånade ''När jag hör din röst'' av moa..
Och nu har jag lånat ''Ljudet av ditt hjärta'' på  biblioteket..
Jag vill ju ha alla böcker själv,, men det gick inte vänta tills jag fick pengar, man blir seriöst beroendeee!,
Och på sidan 60-61 började jag döflänna av boken''När jag hör din röst'' det var inte kul!,

nu ska jag gå och läsa på ''Ljudet av ditt hjärta''
btw, om du inte har läst boken eller sett filmen,, GÖRDET!!
du kommmer inte ångra dej!;<33

Hadet bra ^^
pusshej



» M

du kommer dampa på sida 444-445 i ljudet av ditt hjärta! blev svinsur!!!!!

2009-01-15 // 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback