moa,moa,marika,

hej bloggen.
komm nyss hem från moa, har varit med moa,moa och marika,
Fasst om du läst min blogg tidigare så vet ni ju de!,
Det var ju kul, men undra riktigt vad moa tänkte,
jag moaE och Marika hoppade i moas soffa och tvbänk och typ dansade till låtarna,
men moaV bara stod där och log lite grann och ¨åg helt uttråkad ut!

Lite pinsamt att säga det men jag är nog mörkrädd!
Jag vågar inte gå hem själv förrän typ 20.00 antingen så går jag med nån, eller så får jag hemtning elelr så åker jag med nån!, 
Ja, hade så fruktansvärt ont i magen hos moa ett tag, men sen just typ 5min innan jag skulle få hemtning så blev det ju faktist bättre. 

 Nä nu ska jag roa mej med att göra olika heatrar!;
det är så kul, men jag vet inte vilken jag vill ha, så nu blev det den hära!; =))

ha det bra så länge!
pusshej


flummigt!!

2009-01-24 // 01:50:50
» JEnny

Jag gillar din design :)

2009-01-24 // 11:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback