hur ska det bli?.

har btw funderat om det dära med Grekland och pratat med
 mamma och pappa och så..
Men eftersom att det är så dyrt i Grekland,
så har jag funderat på ett annat alternativ.. som ex.
 ''Kanarieöarna'' eller ''Turkiet'' men eftersom att jag redan har varit i Turkiet
är det bara ett svagt *kanske*
Haru ett förslag?!
Du får gärna berätta isåfall!,

Ajjaa
pusshej♥


» Tove

Hej, tycker personligen att du ska kanske åka till Spanien.

Du kommer absolut inte ångra dej. men jag tycker att du ska prata med dina föräldrar om det, för det är ett väldigt väldigt stort ansvar att åka själv!

Om det var det du skulle?

du får gärna mejla mej för frågor och jag svarar bumms..

Reser väldigt mycket så jag är lite erfaren.

ha det bra

kram tove karlsson

2009-01-09 // 16:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback