DRyGDAGen.se

hej bloggen.
Så jävulst dryg dag. Att den aldrig ger upp.
Åh.. kommer bt, få IG på biologin. Har prov på onsdag. Kan inte ett skvatt. eller jo jag vet att kroppern innehåller 4-6liter sen vet jag inte mer!;
Nåja.. får väll försöka kolla lite granna på Thilda.. :-)
Hahah hon är van (utan tvekan)
Nä och på engelskan, ska vi skriva en jävla
uppsats som kommer gå åt skogen!,.
Men Jenny är ju ganska lätt att få högre betyg.

Tror faktist att jag ska gå och duscha. Och sen göra typ
 tusen flätor. så jag får lockit hår imorgon. .:) jippie**
Sen ska jag lägga mig i sängen med min bok :) (eller tror
faktist att jag måste sitta, annars sommmnar jag)
hihi
nää.. ''back til real world''


btw, ett sånt jävla utbrott vi fick på skolan, (eller närmast jenny)  Hon hyperventilerade!
Men fyfan det var så jävla lågt faktist . /omoget som hon själv sa!

hare.
pusshej


Omoget, Oja !



Börjar typ hyperventilera bara jag tänker på de . !

2009-01-26 // 20:23:30

att den va;)

2009-01-26 // 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback