Disikering..

hej bloggen, nu sitter jag här vid ''såkallade'' min dator^^ !, den är så seg så det är inte klokt den ä'r tillomed segare än skolans datorer!, okej, NÄSTAN!!

På skolan på biologin fick vi skära i grishjärtanSTACKARS GRIS^ men det gick ju bra förutom att jag höll på att spy flera ggr´!,


Så ja ska gå och äta sen ska jag fara tillmathilda med tjejorna vi ska uppvakta henne!, hon är ju ''byxmndig nou'' Jipie!,
Jag marika och moa var ju så kreativa och jorde lersnoppar åt henne!, hahah hoppas hon blir glad!,

SKa gå och äta och uscha skriver imorgon !,
pusspussspuss
btw, ska ta med min kamera fpr ni se lite bilder!,
pusshej


» M

haha, jag trodde du skulle skriva ett sånt här inlägg om, vad heter det? när man väljer blonda före bruna tex. eller långa framför korta, åh, jag kommer inte ihåg vad det heter (A)

2009-01-16 // 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback