Designen.. TAck?

hejhej bloggen!

Jjag har inte mke att skriva today..
Skolan började idag.. men jag kunde ju inte fara.
Har haft feber, och huvudverk och så.. men jag jag SKA på skolan imorgon sådeså!,
Nu är det så att jag som sagt är helt slut i huvudet jag har sovit nästan tvådagar i streck!,
fortfarande trött.
Ska faktist gå och lägga mej snart!,
 Jag skriver så fort som möjligt!,
Ha en superdag..
pussshej♥

jag saknar alla!,

btw, nån som kan hjälpa mej med design??


Marika ?

2009-01-10 // 15:02:16
» Tove

Jag kan gärna hjälpa dej med designen, men jag är inte så övertygad på om du kommer bli nöjd.

men killen här ovan kunde något namn.

kram tove karlsson.

2009-01-11 // 13:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback