Deppig!!

hej värden,
 känner mej inte alls på något topp humör, har varit sur och deppig hela veckan, som ni kanske har märkt!!
''sorry'' för dä!, hoppas ni stod ut med mej!,
vill gå till Monica och prata ut, men jag vågar inte!, då blir det väll som förra gången när jag skulle prata men då när jag komm dit så bara satt jag där tyst, typ, Mh,, Jaa,, hm,,


Orkar bara inte mer!,
''ÄR DET NORMALT ATT HATA SIN BROR?''
är det normalt att gråta över sin fuckin jävla idiot till bror 4 av 7 gånger i veckan!?
Jag orkar han inte mer, jag vet att hata är ett starkt ord, men jag hittar inte en ända grej jag älskar/gillar hos honom!,
HJÄLP!!, så många gånger jag har försökt förklara för er(ni vet vem jag menar) det känns som ni fortfarande inte fattar!,
jag vill bara inte..
 + del av anledningen att jag varit så fucking deppig!,

Ska gå och ta en varm dusch och mysa lite framför soffan och se till att sova lite !

pusshej.

btw, förlåt att jag inte skrivit, men jag har bara inte orkat har inte riktigt varit på blogghumör har mest legat i sängen med min bok!,(eller marikas bok)

jajajaa,,
pusspusss


har faktist inte så bra relation med min bror heller.

kram R



jag finns här om du vill prata

2009-01-22 // 20:35:19
» Jenny

Jag försöker att förstå dej Elin! <3

2009-01-22 // 20:42:34

varför har du inte sagt nått ?:( <3

prata med mig!

2009-01-22 // 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback