allavetutomdu.blogg.se

hejhej.
Just nu så sitter jag bara här och gör precis ingenting.
Skulle ju vara med Marika och Moa. men hon ringde alldrig så jag skickade ett sms. Men dom var ju tydligen hos ''Terese och Martin'' (eller vad dom nu hette))
Så jag har bara gjort ingenting.
Läst något kapitell ur ''Ljudet av ditt hjärta''

Ska se om 4:e boken finns att låna ngn stans: ''Så länge vi båda andas'' vill ha den (A)

Kollade runt lite ppå bloggar..
Hittade en ganska hemsk blogg.
http://allavetutomdu.blogg.se - Länkad!!
Jag tycker att ni ska ta er tid att läsa den. Man blir typ tårögd!,

ska försöka ladda hem några bättre program som man kan göra headrar i..
pusshej


» JEnny

Bloggen va jätte hemsk. !

Eller vad tycker du ? :/

2009-01-25 // 01:17:57
» Moa

den sööööööööööööööööög!

hon skrev jättedåligt, okej, den kanske var hemsk, men det lät för mej som om allt var påhittat, hon beskrev inte eller nått (A)

2009-01-25 // 10:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback