Vem tkr du? =)

hellu..
Vet ni vad jag glömmde igår?.
Jag glömmde säga att TYLER LAUTNER♥ fyllde ju 17år igår..
GRAttiiiis. (eller, ja..)
Hetiingen..


Ni som har läst boken,, NEW MOON.. Elller ja på svenska.. NÄR JAG HÖR DIN RÖST..
I filmen,, new moon, kommer kanske nån av dom här fem spela Leah Clearwater.. 
Jag tror verkligen inte att vanessa hudgens eller Brenda Song kommer passa.. Som hon beskrev i boken, kommer hon ju vara nästan ful. 
Eller vad tkr du?
Vanessa Hudgens

Jessica Szohr

Brenda Song

Kristen Kreuk

Vem av dom tkr du passar som Leah Clearwater? =) själv så tkr jag typ Kristen Kreuk.. 
Tänk påre!,, =)
 
Skriver mer imorgon..
pusshej.


» Moa

Jessica Szohr eller Kristen Kreuk :)

2009-02-12 // 21:55:50

Ja men nu står det väl bara mellan Breanda och Vanessa?



Själv tycker jag att det är jätte dåligt att alla typ som redan är kända vill vara med i twilight sagan.



Lixom Twilight var mer för att framhäva mindre kända skådisar egentligen. Så kommer alla typ hillary duff och paris hilton och vill vara med. Då kommer hela filmen bli en flopp känns det som :/

2009-03-17 // 17:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback