Emelie sug..

Hej BloGGen! =)
Blir att snabbskriva ska göra en tårta snart:D magnus fyller år, (men jag vet inte alls hur mke)
Snart kommer väll alla!..
Så mååååste snabba mig!,
JEnny premunerar på min blogg.. (STOLT)
btw, hon ska följa mig hem tomorrow.. Vi ska väll försöka plugga på so:n och så och kl:20.00 ska vi se ''Det okända'', vi vågare ju inte se det själv så vi joinar varrandra!=)

Jag sovde i flätor hahah jag fick rent affroo men det är typ sånt hår jag vill ha.. inte riktigt men ''ungefär''

 <--Bara för att emelie sa att jag sög.. Lägger jag ut det på bloggen!, emelie du sug!.

Nä nu ska jag göra too Marängtårtor!, Med chokldamousse mellan..(okej, det där lät inte gottt, men det är superdupergott)

Ni får se lite pitcures sen..
Hare
pusshej.


» Jenny

Självklart att vi joinar varandra ;)

2009-02-10 // 17:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback