Strepsils Jordgubb..

Tjenare Snöstorm..
Det har fortfarande inte slutat snöat!.
Vi behöver verkligen inte den hära snön.(helt onödigt)
Just när snön hade börjat försvinna kom
det ju bara mer snö.. kommer sommaren någonsin komma?
Bortsett från snön så är det faktist bra..
Känns helt ''underbart'' att vi är lediga idag.
det känns inte så stressigt som det brukar vara annars..
Jag kanske inte har nämt något om praoplatser eller så men jag ska praoa v.11..
Det skulle ju först bli på stigs med thilda, men det gick inte och alla andra affärer var ju fulla. så det blev på ''Fanny''.
Kanske inte ''elins stile' men det får duga.. :) (kanske blir kul)

Har varit med Marika&Thilda typ hela tors-fre-lör-sön Vi har haft superkul vi har typ varit ute i den superhöga snönn..
Vi har typ sjungit sing-star osv!,

Så nu har jag superont i halsen, kunde inte prata imorrse.
Så just nu är min bästa vänn : Strepsils Jordgubb
 dom är faktist bra!, men dom smakar inte sådära jättegott som dom kunde ha gjort!,
Nä, nu måste jag hitta på något. innan jag blir galeeen.
 
Skriver kanske sen.
Ska se ''lipstick jungle'' ikv så kanske efter det!,
Hare
pusshej.



» Jenny

Dom var godare än dom "Vanliga" =)

2009-02-10 // 15:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback