Fredag-Lördag-Söndag-Måndag

hejhej bloggen!,
Känns för jävligt skönt. Är ledig fredag,lördag,söndag,måndag..
Var på stan idag.. Och köpte oscars&emelies present..
Tänkte skriva vad.. men komm på att dom brukar läsa min blogg. =)
Hoppas dom blir nöjda iaf:)
Dom har ju ''party,party'' imorgon!;) hoppas det blir kul!,
Och den här gången ska jag inte glömma min kamera hemma. Som ¨på Thildas fest!,
Åh.. ni ska veta vad hemskt.. Tisdagen till Onsdag drömmde jag en superhemsk drömm, jag drömmde att två turkar stod och väntade utanför vårat hus och var enda gång man öppnade dörren försökte dom dra ut en.. Och stoppa snö i munnen och kvävas.. det var inte nice!

Hahah säger ni vi brukar disskutera på skolan vad man säger som ex:.
Lypsyl-Lepsyl
Yogurt-Yogart
Andvänt-Antvänt
finns det något mer?
Hahah vad säger ni?




Juste ja, systeremelieAa fyller ju år idag.. :)
GRATTIIIIS :-)

Ska inte skriva så mke mer. ska gå ut med doggisarna inte riktigt något jag ser framemot.. Det snöar som attans. Och Blåser!, sen ska jag väll lägga mig och mysa. med the doggie!.
hörs så länge..
pusshej

SNÖSTORM HERE I COME!!

Åååh... Jag blir GALEN På den jävla uppdateringen!!!!!


» Jenny

Hoppas du överlevde promenaden med hundarna ;D

2009-02-06 // 09:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback